Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Saturnus - 20 oktober 2008 22:44

Måste bara kolla på denna serie! Superbra! Sara lever!!! Jihaa!

Inte många serier jag följer men denna är som sagt ett måste!!!!


Vilka serier kollar ni på??? Slänger ut en fråga bara sådär!!!! Har ni lust att svara???

Av Saturnus - 20 oktober 2008 21:30

Dagen har varit full av saker att göra. Nu ska jag läsa igenom texten som vi ska opponera på imorgon och då komer jag inte in på universitetets hemdsida!! Texten skulle visserligen vara ute på nätet före 12 och då hade de inte lagt ut den än så egentligen borde jag slippa läsa! Bara knas!


Imorgon måste jag ta 7.05 bussen och hem kommer jag med 21.20 bussen och är därmed hemma kl.22.30 Måste nämligen gå hem från station. Jag har varit ganska så bortskämd med bilen! Så kan det ju inte vara alltid!


Nej nu ska jag engagera mig i viktiga saker.




Av Saturnus - 20 oktober 2008 10:15

Dagen frukost bestod av tre mackor med ost. JA jag vet att det inte är bra. Suttit vid datorn och grejat. Nu är det ombyte och sedan iväg för att träna! Det blir ca en timmas träning. Ska jobba senare idag och sedan är det plugg och möte. Både styrelsemöte och ledarmöte!

Så ha en bra dag alla! Vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards