Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Saturnus - 24 oktober 2008 22:25

På morgonen var jag uppe och skickade barnen till skolan. Sedan gick jag faktiskt och la mig igen! Skulle sedan upp till11 för att träna med mamma. Hon skickade sms och skulle till Örebro så vi skippde träningen idag. Vi kör ett pass imorgon! Så skönt. Det var mys hemma och sedan blev jag bjuden på kinamat av min käre make! Supergott! Inte nyttigt men supergott! Vi behövde verkligen bara vara för oss själva och göra något tillsammans. Det var lyckat! Sedan skulle han iväg och jobba me det var helt ok en dag som denna! Jag vet ju att han för första gången på länge ska vara ledig torsdag, fredag och lördag kväll! Vilken lyx för oss! Så glad! Barnen komme rockså vara så glada!


Idag har jag äntligen fått tag i områdeschefen som ska ge mig tillstånd att utföra enkäten. Hon var väldigt positivt inställd och angelägen om att få ta del av resultatet. Hon skulle hjälpa mig att dela ut enkäterna i rätt postfack. Hon skulle också se till att det stod i deras personaltidning att de skulle få en enkät och att de skulle svar på den! Väldigt bra! Jag är så nöjd! Nu ska jag skriva mer i bakgrunden samt börja med metoden. Jag vill ha det klar tills vi börjar sammanställa och analysera resultatet. Det ska bli så kul att få se vad de svara på vår enkät!


Ha det bäst alla!


Ovido - Quiz & Flashcards