Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Saturnus - 10 oktober 2008 23:03

Ja nu är den avklarad. Vårt arbete fick mycket positiv kritik. Men vår opponering som vi ansåg var bra fick vi bara arga blickar av de som vi opponerade på. De fattade absolut inte vår kritik. Vi blev tom kritiserade av fler i gruppen. Tack o lov fick vi en kommentar av seminarieledaren att vi gjort ett bra jobb samt en noggrann genomläsning av texten. Jag är bara så förvirrad. Hur ska en opponering gå till? Ska man inte fråga frågor? Ska inte författarna kunna svara på dessa frågor??

Jag trodde inte att man bara skulle föra fram det positiva. Hur ska man bli bättre om någon säger att det är bra om det inte är det?? Har lite svårt att släppa detta!!!

Nästa vecka är det dags för grupphandledning och skrivandet måste verkligen ta fart. Men det ska bli rätt kul. Det kommer bli tufft men jag hade inte väntat mig något annat!

Vi får väl se om de arga blickarna är kvar!


Nej nu ska jag läsa inför handledningen. Jag är nattuggla och läser när andra sover!


Sleep tight!

Ovido - Quiz & Flashcards