Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Saturnus - 16 oktober 2008 19:38

Har känt mig så pigg idag också tills jag kom till mamma och fick lite mat i mig. Jag blev så trött. Orkade knappt hålla ögonen öppna! Just nu är jag dock lite piggare igen! Det är skrivande på gång! Jag måste sätta mig och åstadkomma ett par rader helst sidor om ett visst ämne till vår c-uppsats. Jag har lite i huvudet som ska ner på papper. Ska även få ner en hel del från olika texter som jag läst. Det handlar om andraspråksinlärning!!! Det känns just nuganska bra med uppsatsen. Jag vet att vi kommer klara detta men det känns bara som det går så sakta. Jag önskar det vore jul nu så jag var klar!


Inte för att jag börjar få några julkänskor men de kommer nog snart. Jag hoppas vi får en vit jul i år!

Nej nu ska jag vara lite effektiv och plugga! Kommer tillbaka senare!

Ovido - Quiz & Flashcards