Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

Åter igen!

Av Saturnus - 26 oktober 2008 00:12

Dagen har varit full med händelser som vanligt. dagen började med grabbens handbollsträning. Hann hem och böt om, hämtade mamma och det blev en timmas träning på gymmet. Underbart.

 Underbart med träning men de håller på att göra om ventilationen på gymmet och flyttat runt alla maskiner. Jag min idiot gick rakt in i en och har nu en bamse lårkaka som gör sååå ont. AJ, Aj!


Hann precis hem. Tog en snabb dusch för 14.00 var det samlig för näst äldsta. Hon skulle spela handbollsmatch. Vi tittade på matchen före så satt ner på en läktare från 14.00 till 17.00 Hade lagom ont baken !! MIn tjej och hennse lag förlorade denna gången. Det är helt ok för de andra tjejerna var verkligen duktiga. Det var våra tjejer också men de har inte tränat lika mycket som de andra. Deras tränare var också av en helt annan kaliber än våra tjejers. Han var man och verkade riktigt elak! Han har pli på tjejerna! De är ju än så länge bara 11 år så jag tycker han var lite väl hård. Min tjej ramlade eller blev omkullknuffad och då hade en av de andra lagets föräldrar tydligen sagt att man får skylla sig själv om man springer in i någon och då ska man inte böla! Jag blev rädd för jag trodde hon hade gjort illa knät! Jag är ev den åsikten att tjejerna ska ha kul och inte känna att de är dåliga för att de inte vann! Visst är det roligt att de vinner också men huvudsaken är att de får spela! Allvaret kommer så småningom ialla fall!


Jag tycker iaf att min tjej är så duktig. Hon är väldigt kort och liten men vilket temperament. Hon är så envis. Hon ska igenom försvar och släpper inte taget om bollen. Hon hoppar och får tag i bollen och bara kör på. Jag är en väldigt stolt mamma!

Har även pluggat ikväll så jag har inte latat mig.


Åter igen  är klockan alldeles för mycket. Jag får trösta mig med att det ska bli vintertid i natt! 1 timma bakåt!! Jag får ge mig nu!!


God natt alla glada och ni som är sura önskar jag en ännu godare natt!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saturnus - 3 februari 2010 21:59

Ja det har jag lyckats med under tre dagar ! Jag är nöjd med att ha börjat äta lunch och det känns mycket bra! Jag har ochså fått in en lust att promenera till jobbet. Visserligen är det lite jobbigt när man tittar ut och det är halvstorm men jag har...

Av Saturnus - 2 februari 2010 21:14

har inte varit duktig och skrivit som jag hade tänkt. OOOOHH! hAR NU STARTAT MED ISO-DIETEN. eLLER SKA FÖRSÖKA HÅLLA MIG TILL DET TÄNKET SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT. Mitt stora problem enligt min hälsoutvecklare är att jag inte äter regelbundet så det måst...

Av Saturnus - 20 januari 2010 17:32

Har inte mått helt hundra som ni vet. Har inte hunnit med att sitta här vid datorn och skriva heller. Jag har verkligen fokuserat på att må bättre och det har jag gjort. Mått bättre alltså! Jag har en del saker kvar att ta tag i men jag ser framåt. I...

Av Saturnus - 9 januari 2010 00:08

Ja nu har jag varit hos naprapaten och han var verkligen bra! Han hittade två kotor som inte var på rätt plats och dessa korrigerade han och han utförde en del ritualer. På måndag ska jag tillbaka för en omgång till. Det känns bra! I torsdags började...

Av Saturnus - 3 januari 2010 23:27

Kvällen bestod av småätande! Jag blir så arg på mig själv! Min make kör taxi inatt och det är inte så roligt för då drabbas jag av mina begär av allt möjligt. Det är bara att kämpa vidare! Ska alldeles strax gå och lägga mig för jag är trött! Men imo...

Ovido - Quiz & Flashcards